Studijní materiály ****************************************************************************************** * Anotace předmětů ****************************************************************************************** Sociální pedagogika (.doc) [ URL "HTF-83-version1-socialni_pedagogika_anotace.doc"] Úvod do sociologie (.doc) [ URL "HTF-83-version1-uvod_do_sociologie_anotace.doc"] Pedagogická psychologie I. [ URL "HTF-83-version1-Pedagogicka_psychI.doc"] Pedagogická psychologie II. [ URL "HTF-83-version1-Pedagogicka_psychII.rtf"] Pravidla pro psaní seminárních prací [ URL "HTF-83-version1-PravidlaSeminarky.rtf"] Základy romistiky [ URL "HTF-83-version1-RomistikaTemPlan0809.doc"] - tématický plán a lit 2008/2009 • Vážení studenti, v souvislosti se samostatnými náslechy na pedagogickou praxi ve školách, bude vaším úkol písemně zachytit příběh hodiny v tzv. reflektivní bilanci. Zameřte se na postavy příběhu charakteristiku, činnosti a vzájemné vztahy i kontext děje, můžete využít přirovnání a m Odevzdejte text ve formátu rtf, odt nebo doc v rozsahu 1 - 1,5 strany. "Reflektivní učitelská bilance je příběh vyučovacích hodin, písemně zachycené čerstvé vz ne více než 3 dny) na vyučovací hodinu. Je to volné vyjádření toho, co se v hodině událo, bez zvláštního předchozího záměru a př výběru jevů, na které má být zaměřena pozornost. Příběh hodiny může mít podobu krátké li např. reportáže, fejetonu nebo povídky." (PRŮCHA, J. Učitel. Praha: Portál, 2002, s. 138 Nataša Mazáčová *========================================================================================= * Ukázkové seminární práce - pedagogická a sociální psychologie *========================================================================================= Seminární práce 01 (.doc) [ URL "HTF-83-version1-Seminarka_01_pedagogicka_psychologie.doc" Seminární práce 02 (.doc) [ URL "HTF-83-version1-Seminarka_02_pedagogicka_psychologie.doc" Seminární práce 03 (.doc) [ URL "HTF-83-version1-Seminarka_03_pedagogicka_psychologie.doc" Seminární práce 04 (.doc) [ URL "HTF-83-version1-Seminarka_04_pedagogicka_psychologie.doc"