Studijní materiály

Anotace předmětů

Sociální pedagogika (.doc)

Úvod do sociologie (.doc)


Pedagogická psychologie I.

Pedagogická psychologie II.

Pravidla pro psaní seminárních prací


Základy romistiky - tématický plán a literatura ZS, LS 2008/2009


Pedagogika:

Dějiny pedagogiky

Didaktika I, II

Obecná pedagogika

Srovnávací pedagogika I, II



  • Vážení studenti,

    v souvislosti se samostatnými náslechy na pedagogickou praxi ve školách, bude vaším úkolem písemně zachytit příběh hodiny v tzv. reflektivní bilanci. Zameřte se na postavy příběhu a jejich charakteristiku, činnosti a vzájemné vztahy i kontext děje, můžete využít přirovnání a metafory.

    Odevzdejte text ve formátu rtf, odt nebo doc v rozsahu 1 - 1,5 strany.


    "Reflektivní učitelská bilance je příběh vyučovacích hodin, písemně zachycené čerstvé vzpomínky (staré ne více než 3 dny) na vyučovací hodinu.

    Je to volné vyjádření toho, co se v hodině událo, bez zvláštního předchozího záměru a předem plánovaného výběru jevů, na které má být zaměřena pozornost. Příběh hodiny může mít podobu krátké literární formy např. reportáže, fejetonu nebo povídky." (PRŮCHA, J. Učitel. Praha: Portál, 2002, s. 138)

    Nataša Mazáčová



Ukázkové seminární práce - pedagogická a sociální psychologie

Seminární práce 01 (.doc)

Seminární práce 02 (.doc)

Seminární práce 03 (.doc)

Seminární práce 04 (.doc)


Poslední změna: 23. říjen 2014 09:12 
Sdílet na:  
Váš názor
Kontakty

Husitská teologická fakulta

Univerzita Karlova

Pacovská 350/4

P.O.BOX 56

140 21 Praha 4


Telefonické spojení:

+420 222 539 200


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČ: 00216208  DIČ: CZ00216208



Jak k nám