NPO - Transformace ****************************************************************************************** * Transformace pro VŠ na UK ****************************************************************************************** Univerzita Karlova dne 30. 3. 2022 podala projektovou žádost Transformace pro VŠ na UK. Pr prošel úspěšně hodnocením a jeho aktivity naplňují všechny specifické cíle vyhlášené výzvy celouniverzitní projekt, ve kterém je do realizace věcných aktivit zapojeno celkem 14 faku FF, FSV, FHS, PF, 1. LF, 2. LF, 3. LF, LFP, LFHK, FaF, PřF, FTVS, MFF) a dále ÚK, ÚVT a ÚJ projektu byla zahájena v lednu 2022. *========================================================================================= * Realizace projektu na HTF UK *========================================================================================= Projekt č. NPO_UK_MSMT-16602/2022 realizovaný na HTF UK reaguje na cíle stanovené v reform Transformovat VŠ s cílem adaptace na nové formy učení a v odpovědi na měnící se potřeby tr současně reflektuje zkušenosti faulty z výuky v posledních dvou letech, kdy převažovala on vysokých školách (VŠ). HTF UK se do projektu Transformace pro VŠ na UK zapojila v naplňová cíle A: Transformace formy a obsahu vysokoškolského vzdělávání. Konkrétně se jedná o specifický cíl A1: Digitalizace vzdělávací činnosti a studijních agen zaměřen na investice v oblasti informačních systémů a technologií, zejména na pořízení har softwarového vybavení a další techniky či na posílení výpočetní kapacity nezbytné pro zaji forem výuky a administrativních úkonů spojených se studijní agendou. V roce 2022 HTF UK zrealizovala tři nově vybavené učebny, kde je dispozici technika pro re výuky a zároveň byly a budou podpořeny i vzdělávací aktivity [ URL "HTF-818.html "] zaměře kompetencí souvisejících s používáním nově pořízené výpočetní techniky v oblasti digitální V rámci specifického cíle A2: Rozvoj v oblasti distanční výuky, online výuky a blended lea inovováno osm výukových kurzů v prostředí Moodle. Kurzy v prostředí Moodle budou koncipová podpůrné prostředí prezenční výuky a zároveň jako možný prostředek výuky distanční (bude-l zapotřebí). Stávající studijní opory předmětů budou významně upraveny a doplněny o interak obsah (videa, online kvízy a testy, infografika, odkazy do databází a mapových databází, n vzdálených míst – archívy, knihovny, muzea). Budou využity strategie aktivního učení. Realizace projektu bude mít dopad na všechny studenty a pracovníky HTF UK.