Závěrečné práce


Výběr tématu závěrečné práce

Studenti sdruženého studia si zadávají práce s tématem odpovídajícím části studijního programu maior.


Studenti studijního programu Sociální a charitativní práce postupují při výběru tématu závěrečné práce podle metodiky, kterou naleznou na stránkách katedry Psychosociálních věd a etiky.


Vypsaná témata závěrečných prací, ze kterých lze vybírat naleznete zde.


Obhajoba bakalářské/magisterské práce je poslední částí Státní závěrečné zkoušky.



Zadání závěrečné práce

Student odevzdá „Zadání bakalářské práce“ na studijní oddělení (prostřednictvím SIS nebo v papírové podobě) s dostatečným předstihem tak, aby doba od potvrzení zadání v SIS studijním oddělením nepřesáhla lhůtu šesti měsíců od plánované obhajoby.


Student může vyplnit zadání závěrečné práce s vedoucím práce přímo v SISu. Toto poté vytiskne, společně s vedoucím práce podepíše a doručí na studijní oddělení.

Nebo může student s vedoucím práce společně vyplnit papírový formulář, který opět podepsaný doručí na studijní oddělení. Studijní oddělení za studenta následně vloží základní informace (název práce a jméno vedoucího práce) z papírového formuláře do SISu.

Prázdný formulář pro tisk (.pdf)

Vyplňovací formulář (docx) - po vyplnění vytisknout a podepsat


Student odevzdá „Zadání diplomové práce“ na studijní oddělení (prostřednictvím SIS nebo v papírové podobě) s dostatečným předstihem tak, aby doba od potvrzení zadání v SIS studijním oddělením nepřesáhla lhůtu šesti měsíců od plánované obhajoby.


Student může vyplnit zadání závěrečné práce s vedoucím práce přímo v SISu. Toto poté vytiskne, společně s vedoucím práce podepíše a doručí na studijní oddělení.

Nebo může student s vedoucím práce společně vyplnit papírový formulář, který opět podepsaný doručí na studijní oddělení. Studijní oddělení za studenta následně vloží základní informace (název práce a jméno vedoucího práce) z papírového formuláře do SISu.

Prázdný formulář pro tisk (.pdf)

Vyplňovací formulář (docx) - po vyplnění vytisknout a podepsat


V případě, že chce student svou závěrečnou práci psát v cizím jazyce, odevzdává na studijní oddělení společně se Zadáním bc./dpl. práce i jím podepsanou Žádost o psaní závěrečné práce v cizím jazyce, se souhlasným vyjádřením vedoucího práce.

Prázdný formulář pro tisk (.pdf)

Vyplňovací formulář (docx) - po vyplnění vytisknout a podepsat


---------------------------------------------------------------------

Po potvrzení zadání tématu studijním oddělením v SISu si student sám doplní v modulu v záložce "editace" jednotlivé položky údajů o práci (pokud tak již neučinil dříve společně s vedoucím práce). Tyto položky by měly být doplněny nejpozději v den elektronického odevzdání hotové závěrečné práce. Poté již nebude možné údaje o práci editovat.



Jak provést změnu v již zadané závěrečné práci?

Úprava názvu závěrečné práce

Student požádá e-mailem na studijni@htf.cuni.cz o úpravu názvu práce.

V e-mailu student uvede aktuální název práce v češtině a angličtině a poté nový požadovaný název v češtině a angličtině.


Příklad e-mailu:



Změna tématu závěrečné práce

Student doručí na studijní oddělení Žádost o změnu tématu závěrečné práce, na které bude písemný souhlas vedoucího práce. Současně s touto žádostí doručí i nově vyplněný podepsaný formulář zadání závěrečné práce i s podpisem vedoucího práce.


Žádost o změnu tématu závěrečné práce

Žádost o schválení „Zadání bakalářské práce“ /  Žádost o schválení „Zadání diplomové práce“


! V případě této změny bude možné obhajovat závěrečnou práci nejdříve za 6 měsíců od schválení nového zadání studijním oddělením.


Rozdíl mezi úpravou názvu a úpravou tématu závěrečné práce spočívá v rozsahu změny a jejím dopadu na obsah práce.


Změna vedoucího závěrečné práce

Student dodá na studijní oddělení Žádost o změnu vedoucího práce, na které bude písemný souhlas od nového vedoucího práce a písemné potvrzení od stávajícího vedoucího práce, že o této změně ví a souhlasí s ní.


 Žádost o změnu vedoucího práce


! V případě této změny bude možné obhajovat závěrečnou práci nejdříve za 3 měsíce od schválení nového zadání studijním oddělením.


Odevzdání závěrečné práce

Závěrečná práce se odevzdává elektronicky na základě stanovených termínů dle "Opatření děkana ke státním závěrečným zkouškám" roku, ve kterém hodlá student/ka práci obhajovat.

Nejpozději do jednoho týdne od elektronického odevzdání závěrečné práce dodá student/ka na studijní oddělení jeden výtisk v listinné podobě

(viz Opatření děkana 09/2018: Pravidla pro evidenci, odevzdávání a zveřejňování závěrečných prací) svázaný v pevné nebo kroužkové vazbě.


Dle tohoto opatření čl. 4 odst. 6 je práce považována za odevzdanou, pokud student odevzdal obě podoby práce.


Výtisk práce bude studentovi/studentce po obhajobě vrácen.


Příklad možné pevné vazby a kroužkové vazby. Výběr barvy vazby je na studentovi.


Postup pro vkládání bakalářských a diplomových prací (.pdf)


Předpisy k odevzdávání a zveřejňování závěrečných prací:

Opatření rektora 72/2017: Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací

Opatření děkana 09/2018: Pravidla pro evidenci, odevzdávání a zveřejňování závěrečných prací (.doc)


Obhajoba závěrečné práce

Povinný předmět k obhajobě závěrečné práce "Příprava bakalářské/diplomové práce" je jednosemestrální kurz a student si jej zapisuje do SISu pouze v tom akademickém roce a semestru, ve kterém předpokládá, že svou práci dovede do finální podoby a vedoucí práce svým zápočtem za tento předmět schválí její obhajobu.

Splnění tohoto předmětu zapisuje do SISu vedoucí práce s datem před odevzdáním práce do SISu.


Obhajoba závěrečné práce je až poslední část státních závěrečných zkoušek.




Poslední změna: 7. duben 2025 10:17 
Váš názor
Kontakty

Husitská teologická fakulta

Univerzita Karlova

Pacovská 350/4

P.O.BOX 56

140 21 Praha 4


Telefon: +420 222 539 200


Otevírací doba fakulty:

pondělí až čtvrtek: 7:00–19:30

pátek: 7:00-18:30


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČ: 00216208  DIČ: CZ00216208



Jak k nám