Závěrečné práce


Výběr tématu závěrečné práce

Studenti sdruženého studia si zadávají práce s tématem odpovídajícím části studijního programu maior.


Studenti studijního programu Sociální a charitativní práce postupují při výběru tématu závěrečné práce podle metodiky, kterou naleznou na stránkách katedry Psychosociálních věd a etiky.


Vypsaná témata závěrečných prací, ze kterých lze vybírat naleznete zde.


Obhajoba bakalářské/magisterské práce je poslední částí Státní závěrečné zkoušky.



Zadání závěrečné práce

Student odevzdá „Zadání bakalářské práce“ na studijní oddělení (prostřednictvím SIS nebo v papírové podobě) s dostatečným předstihem tak, aby doba od potvrzení zadání v SIS studijním oddělením nepřesáhla lhůtu šesti měsíců od plánované obhajoby.


Student může vyplnit zadání závěrečné práce s vedoucím práce přímo v SISu. Toto poté vytiskne, společně s vedoucím práce podepíše a doručí na studijní oddělení.

Nebo může student s vedoucím práce společně vyplnit papírový formulář, který opět podepsaný doručí na studijní oddělení. Studijní oddělení za studenta následně vloží základní informace (název práce a jméno vedoucího práce) z papírového formuláře do SISu.

Prázdný formulář pro tisk (.pdf)

Vyplňovací formulář (docx) - po vyplnění vytisknout a podepsat


Student odevzdá „Zadání diplomové práce“ na studijní oddělení (prostřednictvím SIS nebo v papírové podobě) s dostatečným předstihem tak, aby doba od potvrzení zadání v SIS studijním oddělením nepřesáhla lhůtu šesti měsíců od plánované obhajoby.


Student může vyplnit zadání závěrečné práce s vedoucím práce přímo v SISu. Toto poté vytiskne, společně s vedoucím práce podepíše a doručí na studijní oddělení.

Nebo může student s vedoucím práce společně vyplnit papírový formulář, který opět podepsaný doručí na studijní oddělení. Studijní oddělení za studenta následně vloží základní informace (název práce a jméno vedoucího práce) z papírového formuláře do SISu.

Prázdný formulář pro tisk (.pdf)

Vyplňovací formulář (docx) - po vyplnění vytisknout a podepsat


V případě, že chce student svou závěrečnou práci psát v cizím jazyce, odevzdává na studijní oddělení společně se Zadáním bc./dpl. práce i jím podepsanou Žádost o psaní závěrečné práce v cizím jazyce, se souhlasným vyjádřením vedoucího práce.

Prázdný formulář pro tisk (.pdf)

Vyplňovací formulář (docx) - po vyplnění vytisknout a podepsat


---------------------------------------------------------------------

Po potvrzení zadání tématu studijním oddělením v SISu si student sám doplní v modulu v záložce "editace" jednotlivé položky údajů o práci (pokud tak již neučinil dříve společně s vedoucím práce). Tyto položky by měly být doplněny nejpozději v den elektronického odevzdání hotové závěrečné práce. Poté již nebude možné údaje o práci editovat.



Jak provést změnu v již zadané závěrečné práci?

Úprava názvu závěrečné práce

Student požádá e-mailem na studijni@htf.cuni.cz o úpravu názvu práce.

V e-mailu student uvede aktuální název práce v češtině a angličtině a poté nový požadovaný název v češtině a angličtině.


Příklad e-mailu:



Změna tématu závěrečné práce

Student doručí na studijní oddělení Žádost o změnu tématu závěrečné práce, na které bude písemný souhlas vedoucího práce. Současně s touto žádostí doručí i nově vyplněný podepsaný formulář zadání závěrečné práce i s podpisem vedoucího práce.


Žádost o změnu tématu závěrečné práce

Žádost o schválení „Zadání bakalářské práce“ /  Žádost o schválení „Zadání diplomové práce“


! Doporučená doba k podání žádosti o změnu tématu je 6 měsíců před plánovanou obhajobou.


Rozdíl mezi úpravou názvu a úpravou tématu závěrečné práce spočívá v rozsahu změny a jejím dopadu na obsah práce.


Změna vedoucího závěrečné práce

Student dodá na studijní oddělení Žádost o změnu vedoucího práce, na které bude písemný souhlas od nového vedoucího práce a písemné potvrzení od stávajícího vedoucího práce, že o této změně ví a souhlasí s ní.


 Žádost o změnu vedoucího práce


! Doporučená doba k podání žádosti o změnu vedoucího práce jsou 3 měsíce před plánovanou obhajobou.


Odevzdání závěrečné práce

Závěrečná práce se odevzdává elektronicky na základě stanovených termínů dle "Opatření děkana ke státním závěrečným zkouškám" roku, ve kterém hodlá student/ka práci obhajovat.

Nejpozději do jednoho týdne od elektronického odevzdání závěrečné práce dodá student/ka na studijní oddělení jeden výtisk v listinné podobě

(viz Opatření děkana 09/2018: Pravidla pro evidenci, odevzdávání a zveřejňování závěrečných prací) svázaný v pevné nebo kroužkové vazbě.


Dle tohoto opatření čl. 4 odst. 6 je práce považována za odevzdanou, pokud student odevzdal obě podoby práce.


Výtisk práce bude studentovi/studentce po obhajobě vrácen.


Příklad možné pevné vazby a kroužkové vazby. Výběr barvy vazby je na studentovi.


Postup pro vkládání bakalářských a diplomových prací (.pdf)


Předpisy k odevzdávání a zveřejňování závěrečných prací:

Opatření rektora 72/2017: Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací

Opatření děkana 09/2018: Pravidla pro evidenci, odevzdávání a zveřejňování závěrečných prací (.doc)


Obhajoba závěrečné práce

Povinný předmět k obhajobě závěrečné práce "Příprava bakalářské/diplomové práce" je jednosemestrální kurz a student si jej zapisuje do SISu pouze v tom akademickém roce a semestru, ve kterém předpokládá, že svou práci dovede do finální podoby a vedoucí práce svým zápočtem za tento předmět schválí její obhajobu.

Splnění tohoto předmětu zapisuje do SISu vedoucí práce s datem před odevzdáním práce do SISu.


Obhajoba závěrečné práce je až poslední část státních závěrečných zkoušek.




Poslední změna: 13. květen 2025 13:21 
Váš názor
Kontakty

Husitská teologická fakulta

Univerzita Karlova

Pacovská 350/4

P.O.BOX 56

140 21 Praha 4


Telefon: +420 222 539 200


Otevírací doba fakulty:

pondělí až čtvrtek: 7:00–19:30

pátek: 7:00-18:30


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČ: 00216208  DIČ: CZ00216208



Jak k nám