Pokud student absolvoval některé předměty na jiném oboru či na jiné fakultě/univerzitě, může si požádat o jejich uznání, aby je již nemusel absolvovat na studovaném oboru na HTF. Tyto žádosti o uznání atestací je nutno podat na SO nejpozději do konce června akademického roku, do kterého chce splněné atestace uznat.
V případě, že student nastupuje do 1. ročníku, může o uznání atestací žádat, až po začátku ak. roku, do kterého nastupuje, tedy po 1. 10.
Případné uznání předmětů není samozřejmostí, kterou si student může nárokovat. O případném schválení žádosti o uznání požadovaných předmětů rozhoduje proděkan pro studium na základě vyjádření garanta daného programu.
Uznané předměty mu pak zadává do SISu referent SO na základě rozhodnutí o uznání atestací.
Pokud si student na bakalářském studiu dopředu studuje předměty z magisterského studia, může si poté v magisterském studiu požádat o uznání pouze těch předmětů, které splnil nad rámec povinného pemza 180 kreditů v bc. studiu.
Uznání kurzů z předchozího studia na HTF
- vyplnit elektronickou žádost (viz níže) a odeslat emailem v elektronické podobě na . Již neposílat v papírové formě. Do 5 pracovních dnů přijít na SO podanou žádost podepsat! Po potvrzení podané žádosti podpisem bude tato zaevidována a předána k vyřízení.
Pokud bude žádost vykazovat nedostatky, vyzve SO žadatele k jejich odstranění a doplnění. V případě, že tak žadatel do 5 pracovních dnů neučiní, bude řízení o žádosti zastaveno.
Uznání kurzů z předchozího studia na VOŠ
- vyplnit elektronickou žádost (viz níže) a odeslat emailem v elektronické podobě na . Již neposílat v papírové formě. Do 5 pracovních dnů přijít na SO podanou žádost podepsat! Zároveň předložit index z VOŠ ke kontrole správnosti údajů o splnění předmětů uvedených v zaslané žádosti. Po kontrole údajů a podpisu žádosti bude tato zaevidována a předána k řešení.
Pokud bude žádost vykazovat nedostatky, vyzve SO žadatele k jejich odstranění a doplnění. V případě, že tak žadatel do 5 pracovních dnů neučiní, bude řízení o žádosti zastaveno.
Uznání kurzů z předchozího studia na jiné fakultě/univerzitě
- vyplnit elektronickou žádost (viz níže) a odeslat emailem v elektronické podobě na . Již neposílat v papírové formě. Do 5 pracovních dnů přijít na SO podanou žádost podepsat! Zároveň dodat výpis splněných kurzů potvrzených SO dané fakulty. V případě žádosti uznání předmětů splněných na jiné fakultě/univerzitě za konkrétní předměty na HTF nutno dodat sylaby splněných kurzů.
Pokud bude žádost vykazovat nedostatky, vyzve SO žadatele k jejich odstranění a doplnění. V případě, že tak žadatel do 5 pracovních dnů neučiní, bude řízení o žádosti zastaveno.
Z bakalářského do navazujícího magisterského studia se uznávají pouze předměty plněné v bc. studiu jako volitelné (nad rámec povinných 180 kreditů).
Povinné a povinně volitelné kurzy z bakalářského studia se neuznávají do povinně volitelného penza navazujícího magisterského studia.
Pokud požadovaný předmět nelze navolit do SISu (např. z důvodu prerekvizity, nevyučování předmětu v daném ak. roce apod.), žadatel toto oznámí na SO při podpisu žádosti. SO provede záznam do písemné žádosti a daný předmět bude do systému zadán přímo na SO.
Pokud žádost obsahuje povinné předměty z navazujícího magisterského studia vyžadující prerekvizitu splněnou v bakalářském studiu, žadatel toto oznámí na SO při podpisu žádosti. SO provede záznam do písemné žádosti a započítá kredity za tyto povinné kurzy přímo do systému.
Státní závěrečné zkoušky nelze uznat. Čl. 6, odst. 19 studijního a zkušebního řádu upravuje pouze uznávání dílčích studijních povinností. Čl. 17, týkající se státních zkoušek, jejich uznání neupravuje.
Konzultaci k práci nelze uznat z předchozího studia, protože vedoucí práce uděluje zápočet za práci hotovou, resp. schválenou k obhajobě.
! Po schválení žádosti proděkanem pro studium, bude v případě kladného vyřízení zasláno rozhodnutí prostřednictvím SIS, v opačném případě prostřednictvím poštovních služeb do vlastních rukou.
! Teprve po nabytí právní moci tohoto dokumentu budou moct být uznané kurzy vyřízeny v SISu. Přímo v SISu u zaslané písemnosti je možné se v zdát práva na odvolání a celý proces tím urychlit.
PŘÍPADNÉ NEJASNOSTI S UZNÁVÁNÍM PŘEDMĚTŮ ŘEŠTE PŘÍMO SE STUDIJNÍM ODDĚLENÍM.
Formulář je nutné nejprve stáhnout do PC, vyplnit a poté odeslat emailem na .
Formulář ke stažení (.docx)
Vyplněný formulář lze vytisknout, podepsat a naskenovaný odeslat emailem na .
Naskenovat a zaslat současně se žádostí je možné i požadované podklady.
Husitská teologická fakulta
Univerzita Karlova
Pacovská 350/4
P.O.BOX 56
140 21 Praha 4
Telefon: +420 222 539 200
Otevírací doba fakulty:
pondělí až čtvrtek: 7:00–19:30
pátek: 7:00-18:30
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČ: 00216208 DIČ: CZ00216208