Fond mobility UK



Fond mobility Univerzity Karlovy byl zřízen v roce 2001 s účinností od 28. března 2001. Cílem FM UK je finanční podpora zejména pro:


  • studium na zahraniční univerzitě v délce jeden až dva semestry

  • pobyty zahraničních vysokoškolských nebo vědeckých pracovníků na univerzitě

  • studium zahraničních studentů na UK

  • účast na mezinárodních studijních nebo odborných akcích studentů v zahraničí

  • krátkodobé vědecké a výzkumné pobyty v zahraničí

Pro podrobnější informace doporučujeme navštívit odkaz na Priority a Opatření rektora, kde jsou každoročně vypisovány cílové skupiny pro finanční podporu.

Aktuální informace


  • Termíny podávání žádostí na fakultu:


    letní semestr (jarní kolo) - od 1. února do 19. března 2021


    zimní semestr (podzimní kolo) - od 1. července do 22. října 2021 (Aplikace bude otevřena od 20. září do 22. října 2021)


Univerzitní webová aplikace IS VĚDA Fond mobility slouží k podání a administraci projektů. Do aplikace se studenti a zaměstnanci přihlašují prostřednictvím svého CASového účtu (osobní číslo a heslo) na stránkách https://veda.is.cuni.cz. V případě problémů s přihlášením je možné kontaktovat Poradnu FoMo. Link na poradnu se zobrazuje na přihlašovací stránce aplikace IGA. Při hlášení incidentu bude požadováno osobní číslo studenta/zaměstnance.


Postup pro jarní/podzimní termín:



  1. Student/zaměstnanec založí žádost (návrh) v IGA.

  2. Žádosti jsou administrovány odd. vědy. Budou vytištěny přehledy pro fakultní schvalování a po interním odsouhlasení změní v IGA stav žádosti na jednu z možností:

    a. Schválený fakultou

    b. Schválený fakultou s výhradou

    c. Neschválený fakultou

    d. Vráceno

    POZOR! HTF UK provádí vlastní kolo výběru a předává na RUK všechny žádosti, všechny žádosti budou označované za „Schválený fakultou“.

  3. Rada Fondu mobility schválí/neschválí žádosti.

  4. Referent RUK změní stav žádosti na jednu z možností:

    a. Přijat

    b. Nepřijat

    c. Přijatý s úpravou rozpočtu

  5. Referent RUK oznámí fakultě/součásti rozhodnutí.

  6. Další zpracování na fakultě/součásti bude probíhat standardním způsobem.

  7. Referent fakulty/součásti změní v IGA stav žádosti s ohledem na aktuální okolnosti na Vyplacený, případně Vyúčtovaný (finální stav).


Přihlásit se můžete pomocí svého CASového účtu.


V aplikaci IGA na úvodní stránce po přihlášení (Nástěnka) je k dispozici Manuál pro žadatele.


Pokyny pro žadatele z Fondu mobility naleznete na webových stránkách UK zde.



Kontakt:

Ing. Veronika Hrušková

Referát pro vědu - agenda zahraničních styků

Koordinátor ERASMUS+

E-mail: veronika.hruskova@htf.cuni.cz

Úřední hodiny: úterý 12-14 hodin, konzultace dle dohody

Tel.: +420 222 539 209

Kancelář: H108


Poslední změna: 17. září 2021 12:06 
Sdílet na:  
Váš názor
Kontakty

Husitská teologická fakulta

Univerzita Karlova

Pacovská 350/4

P.O.BOX 56

140 21 Praha 4


Telefon: +420 222 539 200


Otevírací doba fakulty:

pondělí až čtvrtek: 7:00–19:30

pátek: 7:00–18:30


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČ: 00216208  DIČ: CZ00216208



Jak k nám