Pravidla pro psaní seminárních prací
Základy romistiky - tématický plán a literatura ZS, LS 2008/2009
Vážení studenti,
v souvislosti se samostatnými náslechy na pedagogickou praxi ve školách, bude vaším úkolem písemně zachytit příběh hodiny v tzv. reflektivní bilanci. Zameřte se na postavy příběhu a jejich charakteristiku, činnosti a vzájemné vztahy i kontext děje, můžete využít přirovnání a metafory.
Odevzdejte text ve formátu rtf, odt nebo doc v rozsahu 1 - 1,5 strany.
"Reflektivní učitelská bilance je příběh vyučovacích hodin, písemně zachycené čerstvé vzpomínky (staré ne více než 3 dny) na vyučovací hodinu.
Je to volné vyjádření toho, co se v hodině událo, bez zvláštního předchozího záměru a předem plánovaného výběru jevů, na které má být zaměřena pozornost. Příběh hodiny může mít podobu krátké literární formy např. reportáže, fejetonu nebo povídky." (PRŮCHA, J. Učitel. Praha: Portál, 2002, s. 138)
Nataša Mazáčová
Husitská teologická fakulta
Univerzita Karlova
Pacovská 350/4
P.O.BOX 56
140 21 Praha 4
Telefon: +420 222 539 200
Otevírací doba fakulty:
pondělí až pátek: 8:00–17:00
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČ: 00216208 DIČ: CZ00216208