Praxe a supervize_Bc.


image

Pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozní činností

Naše fakulta má sjednané pojištění odpovědnosti pro všechny studenty na praxi. CERTIFIKÁT KE STAŽENÍ zde.





DOKUMENTACE K PRAXI


  1. Dohoda o zajištění praxe

  2. Deník z praxe

  3. Přehled absolvované praxe



Informace k supervizi


DOKUMENTACE (dohoda o zajištění praxe, deník z praxe, přehled absolvované praxe), která se týká absolvované praxe, odešlete emailem vedoucímu kurzu (předmětu) do 1 týdne po ukončení praxe.


Doporučujeme absolvovat praxe u různých poskytovatelů sociálních služeb a různých cílových skupin.



Informace ohledně smluv na praxe před datem 1.6.2023



Vážené studentky, vážení studenti,


v případě neúplných nebo chybějících smluv, které potvrzovaly vstup studenta na pracoviště před 1. 6. 2023, je student zařazuje do portfolia z praxí v takovém stavu, který má k dispozici, rozhodným dokumentem je deník z praxe, který obsahuje i podpis přijímajícího pracoviště.


Z hlediska administrativní zátěže nelze vyhotovovat duplikáty ani zajišťovat chybějící dokumentaci.


Předem moc děkuji za pochopení.




1. Dohoda o zajištění praxe


Na základě aktuálně platných pravidel HTF UK upozorňujeme studenty, že fakulta uzavírá smlouvy o odborné praxi pouze v případech, kdy se jedná o plnění konkrétních studijních povinností, tedy praxe vázané na povinné předměty, které ji výslovně vyžadují.


Pokud se rozhodnete absolvovat praxi z vlastní iniciativy, mimo rámec studijních povinností, tato praxe je v režimu "dobrovolné praxe" jako soukromá osoba, a to na základě dohody s přijímající organizací.


Děkujeme za pochopení.


SMLOUVA PRAXE_word_vyplnění na počítači


Vzor vyplněné smlouvy




Jak vyplnit a zadministrovat dohodu o zajištění praxe





Vážení studenti,


od 1. března 2025 dochází ke změně v odevzdávání smluv na praxi z důvodu zlepšení administrace a efektivnějšího zpracování dokumentů.


Vzhledem k velkému množství smluv, které je nutné na katedře SACH zpracovat pro umožnění vstupu na pracoviště, není možné vyřizovat podpisy na poslední chvíli. Proto byly stanoveny pevné lhůty, aby studenti měli jasnou představu o časovém rámci a zároveň nedocházelo k přetěžování zaměstnanců.


Po uplynutí těchto termínů již nelze žádosti studentů zohlednit. Výjimku může posoudit pouze vedoucí praxe, pokud student čelí nepředvídatelné situaci.


Elektronické odevzdání znamená, že nahrajete vyplněný Word dokument do Moodlu. Katedra jej následně zkontroluje, vytiskne, zajistí podpisy a připraví k vyzvednutí na vrátnici pod vaším jménem. Neznamená to, že vám bude dohoda elektronicky podepsána.


Smlouvy již neposílejte e-mailem, ale ukládejte je pouze elektronicky do moodlových opor.


- odkaz na moodle - https://dl2.cuni.cz/course/view.php?id=5804

- heslo: sach2025


Přijímáme výhradně dokumenty ve formátu Word (.docx, .doc).


Smlouvy lze nahrávat pouze v prvních 14 dnech každého měsíce (březen – červen, září – prosinec 2025).


Změny administrace smluv se týkají pouze bakalářského oboru.




Prosíme vás, abyste se s těmito změnami seznámili a případně se na ně připravili.


Tyto změny nám pomohou zajistit rychlejší zpracování smluv a snížit administrativní zátěž.


V případě jakýchkoli dotazů mě neváhejte kontaktovat.


Děkujeme za spolupráci.



POSTUP vyplnění smlouvy na počítači:


  1. Stáhnout dohodu o zajištění praxe z webu fakulty/ moodlová opora

  2. Pokyny k vyplnění dohody:


    • Údaje o organizaci: Uveďte veškeré informace o organizaci, kde budete vykonávat praxi, včetně jména pověřeného pracovníka.

    • Vaše údaje: Vyplňte všechny osobní údaje, včetně UK čísla (osmimístné číslo z ISIC karty).

    • Termín praxe: Pokud již znáte termín praxe, uveďte jej. Pokud ne, ponechte alespoň 10 teček pro pozdější doplnění.

    • Typ praxe: V rozbalovací nabídce vyberte odpovídající typ praxe (klikněte do políčka, poté na šipku a zvolte správnou možnost).

    • Akademický rok: Stejným způsobem vyberte správný akademický rok.

    • Datum podpisů: Můžete uvést orientační datum, nebo nechte minimálně 10 teček.



    • Schválení dohody: Po podpisu vedoucím katedry obdržíte e-mail s informací, že si dohodu můžete vyzvednout na vrátnici (počítejte s minimálně 15 pracovními dny).

    • Podpis organizace: Nechte dohodu podepsat organizací. Jeden originál si ponechte, jeden je pro organizaci a jeden pro katedru.

    • Další postup: Řiďte se pokyny pedagoga



  3. Jakmile vyplníte smlouvu dle předešlých instrukcí, je potřeba ji vložit do moodlové opory v elektronické podobě.


    • Smlouvy již neposílejte e-mailem, ale ukládejte je pouze elektronicky** do moodlových opor.

    - odkaz na moodle - https://dl2.cuni.cz/course/view.php?id=5804

    - heslo: sach2025


    - Katedra po vložení vaší smlouvy do moodlové opory následně zkontroluje, vytiskne.

  4. Až bude podepsaná dohoda ze strany vedoucího katedry – obdržíte informaci - přes MOODLOVOU OPORU, že si ji můžete na vrátnici, na vaše jméno vyzvednout (počítejte min. 15 pracovních dní, než bude dohoda podepsaná)

  5. Dohodu necháte podepsat organizací – 1 originál si necháte, 1 originál je pro organizace, 1 originál je pro katedru (kompletně podepsanou smlouvu nechát ve schránce č.18 Veronika Hrušková)

  6. DÁLE POSTUPUJETE DLE INSTRUKCÍ PEDAGOGA


pozn. schránku naleznete v hlavní budově v 1. patře, u výtahu.


** pozn. vysvětlení co znamená "elektronické odevzdání" znamená, že nahrajete vyplněný Word dokument do Moodlu. Katedra jej následně zkontroluje, vytiskne, zajistí podpisy a připraví k vyzvednutí na vrátnici pod vaším jménem. Neznamená to, že vám bude dohoda elektronicky podepsána.)


2. Deník z praxe


Deník z praxe




3. Přehled absolvované praxe



Přehled absolvované praxe



JAK SESTAVIT PORTFOLIO




ODEVZDÁNÍ PORTFOLIÍ - TERMÍNY PRO 2024/2025


ODEVZDÁNÍ PORTFOLIÍ V KANCELÁŘI L105


28. dubna - 12:00 - 13:15

29. dubna - 13:00 - 14:30


ODEVZDÁNÍ PORTFOLIÍ NA vrátnici HTF


30. dubna od 8:00 -18:30



Co je portfolio praxe a k čemu mě bude sloužit



  • Portfolio je soubor dokladů z praxe (viz. webové stránky katedry a požadované doklady – Dohoda o zajištění praxe, Deník z praxe, Přehled absolvované praxe) a to včetně životopisu (před každým novým akademickým rokem, prosím životopis aktualizujte) a také nastudované odborné literatury a jiných odborných zdrojů; viz. informace i v návodu portfolia.

  • Dále do portfolia můžete doložit certifikáty (kurzy, workshopy, školení) nebo ukázky Vaší práce nebo projektů, které se vztahují ke studovanému oboru.

  • Student, tedy po dobu svého studia, postupně vykonává odborné praxe, které jsou označené vždy římským číslem I, II, III, IV, V; poznámka co číslice, to jeden semestr a v posledním 3. ročníku, je již jen praxe v zimním semestru.



Po ukončení každé praxe:


  • vypracuje (elektronicky) potřebné úkoly a vkládáte do svého portfolia;

  • následně odevzdáte portfolio k hodnocení (k udělení zápočtu) vyučujícímu (jméno vyučujícího je uvedeno v Karolínce u příslušné praxe) a to uvedené dny, které jsou stanovené v rozvrhu u tohoto předmětu s názvem Praxe a supervize + římská číslice.

  • odevzdáváte portfolio hned po skončení praxe a to v termínu, který je uveden v rozvrhu jako ten nejblíže možný pro odevzdání (hodnocení, které vede k udělení zápočtu)


V portfoliu ukážete, co umíte, co jste se naučili, jaké odborné praxe se vám povedly, o co jste se prakticky obohatily a co jste tedy profesně schopni nabídnout a to v další nové odborné praxi v rámci studia, či v novém zaměstnání po ukončení studia.


Vaše portfolio bude následně sloužit i jako podklad, pro takzvané souborné hodnocení praxe studenta, a to v kontextu evaluace předmětu Praxe a supervize za celé studium i u státní zkoušky.


Celé portfolio Vám po absolvování studia zůstane a může Vám tak, velmi vhodně posloužit i při výběrovém řízením do Vašeho nového zaměstnání nebo u příjímacího řízení na navazující magisterské studium, ať již na Husitské teologické fakultě, či na fakultě jiné.


Jak sestavit portfolio praxe


Postupně bude Vaše portfolio praxí, za dobu studia třech roků, obsahovat 5 splněných praxí.


NÁVOD, který je vypracován ve formě šablony (výhradně používejte tuto šablonu a prosím nijak neupravujte) máte ZDE


STÁHNOUT ŠABLONU PORTFOLIA


FAQ:

Proč je zažlucen text?

Text je zažlucen proto, protože je zamknuto formátování ostatního textu a žlutá místa znamenají, že je můžete upravovat, co není zažlucené, nedá se formátovat.



Poslední změna: 25. duben 2025 14:20 
Váš názor
Kontakty

Husitská teologická fakulta

Univerzita Karlova

Pacovská 350/4

P.O.BOX 56

140 21 Praha 4


Telefon: +420 222 539 200


Otevírací doba fakulty:

pondělí až čtvrtek: 7:00–19:30

pátek: 7:00-18:30


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČ: 00216208  DIČ: CZ00216208



Jak k nám